8.28.2009

thank you!

thanks to everyone for a wonderful month of August and giving me a great start into teaching yoga. I gave three classes, which was a lot of fun and I can't wait to start the September course. As already mentioned, it will be a Deep & Slow Lunar Flow Class, Monday evenings. More information to come this weekend.

The beginners workshop, that was planned for Sunday has been postponed. Either no-one is interested or all beginners are still on vacation. I will give it another shot in October and keep you posted.

Wednesday's class was again challenging, but in a pleasant way and I looked into a lot of happy faces afterwards. It was a real treat teaching this class. The music worked, the flow was right and I felt very comfortable that day.

Stay tuned for more yoga events to come.
I have very cool, but still secret plans! ;-)



vielen Dank an alle, die den August zu so einem wunderschönen Monat gemacht und mir einen so angenehmen Start ins Unterrichten bereitet haben. Es waren insgesamt 3 Stunden, die alle sehr viel Spass gemacht haben und ich kann es kaum erwarten im September den ersten Kurs anzufangen. Wie erwähnt wird es ein Deep & Slow Lunar Flow, montag abends werden. Mehr Infos gibt es am Wochenende.

Der Anfänger-Workshop muss leider verschoben werden. Entweder gibt es einfach kein Interesse, oder die Anfänger sind noch alle im Urlaub. Jedenfalls werde ich im Oktober nochmal einen Anlauf starten.

Die Stunde am Mittwoch ist prima gelaufen. Eine gewisse Herausforderung auf angenehme Art und Weise - zumindest nach den glücklichen Gesichtern zu urteilen, die mich danach angelacht haben. Die Musik hat funktioniert, die Stunde war gut im Fluss und ich war an dem Tag auch gut drauf.

Haltet die Augen offen - da kommt noch was!
Ich hab super-coole, aber noch geheime Pläne für ein paar Veranstaltungen. ;-)

No comments:

Post a Comment